Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Shoarma Grillroom Shalom. Meer weten? Ontdek meer
Hans
23 jun 2026 om 20:17
Erg lekker en veel! Prima bezorging, duurde ook niet te lang. En geweldige pitabroodjes.
Sanne
17 jun 2026 om 1:25
bezorger belde aan, terwijl er in de opmerking stond dat hij niet aan moest bellen. Voor de rest alles oke
vincent
12 jun 2026 om 17:59
spare ribs niet geweldig, ook een beetje koud
Galid
8 jun 2026 om 20:12
2 uur gewacht op m’n bestelling,
Nancy
8 jun 2026 om 20:03
duurde ruim anderhalf uur voor het eten er was. Juist besteld omdat er werd aangegeven dat het snel bezorgd zou worden. Ook het eten was niet lekker, slecht verpakt en niet warm meer. Echt zonde!
J
31 mei 2026 om 4:35
Middernacht een besteld Kapsalon doner XL €18 met extra kaas en knoflook rond de klok van 01:00 de bestelling moest naar Krimpen aan den IJssel. De bezorger was op tijd, binnen de gemelde tijd van Thuisbezorgd geleverd. De kwaliteit en levering was goed.
Zwier
29 mei 2026 om 9:33
Goed Turkse pizza en diner met lam
Angela
25 mei 2026 om 20:00
De lekkerste Turkse pizza alleen jammer anders half uur lang moet wachten op bezorging
Saskia
1 mei 2026 om 19:47
Ondanks dat we lekker hebben zitten eten, denk ik niet dat we hier nog zullen bestellen. De shoarma vonden wij persoonlijk te zout, de shoarma kruiden te overheersen. Kwaliteit van het vlees was wel goed. En meneer die kwam bezorgen erg vriendelijk.
Yarin
28 apr 2026 om 18:43
bestelling gaf aan dayxdeze binnen 15/20 minuten bezorgd zou worden en dit duurde uiteindelijk meer dan 1 uur
Pim
28 apr 2026 om 2:42
Ondanks de drukte van koningsdag laat nog komen leveren, het was heerlijk